Την δεκαετία του ΄70 δεν υπάρχει κανένα περιοδικό που να ασχολείται με τον αεραθλητισμό.
Το πρώτο τεύχος της Αθλητικής Αεροπορίας εκδίδεται τον Σεπτέμβριο του 1974 σε μικρό μέγεθος (17x24 εκ) έχει μόνο 16 σελίδες και είναι εξ ολοκλήρου δίχρωμο δηλαδή μαύρο και cyan.
Παρ΄ όλα αυτά ήταν το μοναδικό περιοδικό αεραθλητισμού στην Ελλάδα και ο κόσμος της αθλητικής αεροπορίας το αγκάλιασε αμέσως. Πριν εκπνεύσει το 1974 εκδίδεται το δεύτερο τεύχος με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά. Στο τρίτο τεύχος υπάρχει μια έκπληξη. Με την ίδια ακριβώς τιμή (20 δρχ.) ο κόσμος αγοράζει ένα περιοδικό με τις διπλάσιες σελίδες (32 σελ.) Οι εκπλήξεις συνεχίζονται και τον Μάιο του 1975 το περιοδικό αφήνει τα μονόχρωμα εξώφυλλα για πάντα πίσω του ενώ μετράει πλέον 48 σελίδες. Τον Ιανουάριο του 1976 διπλασιάζεται ξανά αυτή τη φορά σε μέγεθος εκδίδεται για πρώτη φορά σε μεγάλο σχήμα (21x29 εκ) και έγχρωμο εξώφυλλο εξαιρετικής εκτύπωσης. Το περιοδικό συνεχίζει να εκδίδεται μέχρι το Οκτώβριο του 1979 με τον ίδιο τίτλο από την Αερολέσχη Πειραιώς.
Στη συνέχεια εκδίδονται δύο ακόμη τεύχη με το ίδιο λογότυπο ενώ ο υπότιτλος ¨ΑΘΛΗΤΙΚΗ¨ είχε αντικατασταθεί με την μετάφραση του τίτλου (AVIATION).
Τον Φεβρουάριο του 1980 εκδίδεται το τελευταίο τεύχος Νο 33.
Στη συνέχεια ο Γιώργος Πασσίσης καλλιτεχνικός διευθυντής της ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ αναλαμβάνει την έκδοση του περιοδικού, το οποίο και μετονομάζεται σε ¨ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ¨ |