Από την διακοπή της έκδοσης του περιοδικού "ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ" το 1981, για μιά ακόμη φορά, δεν υπάρχε κανένα έντυπο που να καλύπτει τον χώρο του αεραθλητισμού. Ο Παντελής Καλογεράκος πρόεδρος του νεοσύστατου "Συνδέσμου Πειραματικών Αεροκατασκευών" αποφασίζει να αναβιώσει την Αθλητική Αεροπορία. Τον Νοέμβριο του 1986 κυκλοφορεί το πρώτο τεύχος της νέας έκδοσης με τίτλο "Αθλητική Αεροπορία και Αερομοντελισμός".
Στο σημείωμα του εκδότη διαβάζουμε:
"Η έκδοση της Αθλητικής Αεροπορίας και Αερομοντελισμού δεν είναι νέα. Πριν πολλά χρόνια το 1974 ο γράφων πρωτοτύπωσε ένα μικρό περιοδικό με τον ίδιο τίτλο σαν πρόεδρος, της Αερολέσχης Πειραιώς. Η εξέλιξη ήταν ραγδαία. Το μικρό περιοδικό δυνάμωσε και κυκλοφόρησε από τα περίπτερα σε όλη τη χώρα. Όλοι συμφωνούν ότι η προσφορά του στην ανάπτυξη του αεραθλητισμού υπήρξε πολύ μεγάλη. Σήμερα ξεκινάμε μια δεύτερη εποχή, αυτή τη φορά σαν έκδοση του "Συνδέσμου Πειραματικών Αεροκατασκευών" ενός νέου Σωματείου με σκοπό την ανάπτυξη του αεραθλητισμού μέσω της κατασκευής των ίδιων των πτητικών μέσων. Περιττό να λεχθεί ότι το κόστος της έκδοσης καλύπτεται από μεγάλες ή μικρές συνεισφορές μελών του Σ.Π.Α. χωρίς καν μια επιχορήγηση ή άλλη σχετική βοήθεια. Ζητάμε από όλους τους φίλους του αεραθλητισμού να συνδράμουν με όποιο τρόπο μπορούν στην στήριξη του περιοδικού Α.Α. μια και η επιτυχία του είναι υπόθεση όλων μας"
Το περιοδικό εκδίδεται σε διαστάσεις 21x29 και κυκλοφορεί περίπου κάθε δύο μήνες.
Στο τεύχος αρ. 10 του Αυγούστου 1988, ο Παντελής Καλογεράκος σαν διευθυντής, με εμφανή απόγνωση από την στήλη του εκδότη, ζητά βοήθεια από οποιονδήποτε μπορεί να βοηθήσει, για την συνέχιση της κυκλοφορίας του περιοδικού. Η βοήθεια έρχεται στο επόμενο τεύχος αρ. 11 του Νοεμβρίου 1988. Η Εθνική Αερολέσχη της Ελλάδος, εμφανίζεται σαν εκδότης στην ταυτότητα του περιοδικού και τοποθετεί το λογότυπο του σωματείου στο εξώφυλλο του τεύχους αρ. 13 τον Μάρτιο του 1989.
Ο Παντελής Καλογεράκος συνεχίζει να εμφανίζεται σαν διευθυντής του περιοδικού μέχρι και το τεύχος 17 (Ιαν. 1990).
Το περιοδικό σταμάτησε την έκδοσή του, τον Αύγουστο του 1991 με την κυκλοφορία του τεύχους 23. Ο τίτλος του περιοδικού από το τεύχος αρ. 21 (Νοέμ. 1991) είχε απλοποιηθεί στο σκέτο "ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ" παραλείποντας τον Αερομοντελισμό. Η Εθνική Αερολέσχη της Ελλάδος δεν ανακοίνωσε ποτέ την διακοπή της έκδοσης. Απλώς αφέθηκε να σβήσει.
Το ταξίδι της "ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ" τελείωσε μετά από πολλές περιπέτειες, με το ίδιο όνομα που είχε ξεκινήσει το 1974. Δεν εκδόθηκε ποτέ ξανά …μέχρι σήμερα. |